logo citroën logo fiat  logo iveco logo mercedes logo nissan logo opel logo peugeot logo renault logo volkswagen

Like us on facebook
Like us on facebook

Mogelijkheden voor Transportkoeling

Volledig geïntrigeerde systemen

Volledig geïntrigeerd betekend dat er geen condensor op het dak wordt gemonteerd. Je kunt van buiten niet zien dat het voertuig is voorzien van transportkoeling. Het voordeel hiervan is dat het voertuig zijn oorspronkelijke stroomlijn behoud en geen extra luchtweerstand ondervind. Verder is het mogelijk om het voertuig gewoon in een wasstraat te wassen zonder dat er extra rekening hoeft te worden gehouden met een dakcondensor.

Volkswagen T5 underfloor condensor voor 2000W+ systemen

Voertuigen zonder airco

Bij voertuigen zonder airco kunnen we voor de radiateur in de motorruimte de condensor en droger plaatsen. Dit systeem is gewicht besparend en leverd geen extra luchtweerstand op.

Deze mogelijkheid kan alleen bij geschikte voeruigen en met transportkoelingsyteem voor 0º C plus en vermogens tot 2000W

Voertuigen met airco combinatie met transportkoeling

Bij voertuigen met airco kunnen we in veel gevallen de airco combineren met de transportkoeling. Het transportkoeling circuit wordt aangesloten op de airco. Deze mogelijkheid kan alleen bij geschikte voeruigen en met transportkoelingsyteem voor 5º C plus en vermogens tot 1000W

Voertuigen met airco

Bij voertuigen met airco plaatsen we de condensor met droger onder het voertuig. Dit systeem leverd geen extra luchtweerstand op. Deze mogelijkheid kan voor bijna alle voertuigen, voor temperaturen tot -20º C en vermogens tot 3000W

Dakbouw en Frontbouw systemen

Voor de grotere voertuigen met behoefte voor meer koelvermogen moeten we gebruikmaken van condensors op het dak of gemonteerd tegen het front van de laadruimte.

Deze mogelijkheid kan voor bijna alle voertuigen, voor temperaturen tot -20º C en vermogens tot 4000W

Systemen voor rij- en standkoeling

Indien u een transportkoelingsysteem nodig hebt dat niet allen goed kolet tijdens het rijden maar uw produkten ook s'nachts op temperatuur houdt hebben we de systemen met standkoeling. De standunits kunnen aangesloten worden op 220Vac of 380Vac de keuze is aan u.

Standkoeling zonder dakunit

Bij voertuigen met de condensor met droger onder het voertuig maken we gebruik van de standunit die in de rijderscabine onder de bijrijdersstoel wordt geïnstalleerd. Deze mogelijkheid kan alleen voor geschikte voertuigen, voor temperaturen tot 0º C en vermogens tot 2000W

Standkoeling met dakunit

Voor de grotere voertuigen met behoefte voor meer koelvermogen moeten we gebruikmaken van condensors op het dak of gemonteerd tegen het front van de laadruimte.

Deze mogelijkheid kan voor bijna alle voertuigen, voor temperaturen tot -20º C en vermogens tot 3000W

Elektrische systemen

Voor kleinere voertuigen met behoefte voor minder koelvermogen kunnen we zelfs een systeem monteren die niet door de motor van het voertuig wordt aangedreven maar 100% elektrisch. Deze mogelijkheid kan voor bijna alle voertuigen, voor temperaturen tot -20º C en vermogens tot 1000W. Deze systemen zijn geschikt voor uw 12Vdc van uw voertuig maar hebben ook de mogelijkheid om als standkoeling te fungeren op 230Vac